Bioscoopactie AH zeer succesvol

De bioscoopactie van Albert Heijn, bij 20 euro aan boodschappen twee bioscoopkaartjes voor de prijs van één, heeft veel succes gehad. 600.000 filmbonnen zijn ingeleverd bij bioscopen, wat dus 1,2 miljoen actiedeelnemers betekent. Vorig jaar waren dat er nog 1,0 miljoen. Het was het vierde jaar dat Albert Heijn op deze manier samenwerkte met de bioscoopsector, maar de eerste keer dat de actie ook ondersteund werd door tv-reclame.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!