Kruidvat heeft een nieuwe arbeidsmarktcampagne gelanceerd. Via een nieuwe recruitmentsite wil het werkzoekenden enthousiast maken voor een baan bij de drogisterijketen.
De pay-off van de campagne is ‘Werken bij Kruidvat, verrassend veel mogelijkheden’; een knipoog naar de slogan van de drogisterijketen ‘Steeds verrassend altijd voordelig’. Kruidvat probeert via de site haar belangrijkste doelgroepen ‘scholieren, winkelpersoneel en leidinggevend talent’, te enthousiasmeren door verhalen van huidige medewerkers en het bieden van informatie over het opleidingsaanbod.
“Hoewel veel mensen bij Kruidvat winkelen, staan zij er vaak niet bij stil dat je hier ook kunt werken”, vertelt Monique ten Buur, teamleider recruitment en arbeidsmarktcommunicatie van A.S. Watson Health & Beauty Benelux, het moederbedrijf van Kruidvat. "Met deze campagne willen we een realistisch beeld geven van de mogelijkheden die Kruidvat te bieden heeft."
Met de campagne wil de drogisterijketen niet alleen mensen bereiken die actief op zoek zijn naar werk, maar ‘ook mensen die latent zoeken naar een baan’. “Dit geldt vooral voor leidinggevend talent, waar Kruidvat voortdurend naar op zoek is. Ook voor hen zijn er allerlei mogelijkheden voor een carrière bij Kruidvat”, aldus Ten Buur.
Deze website is ook toegankelijk via smartphone of tablet, waardoor het mogelijk is om mobiel te solliciteren op een vacature of deze te delen met vrienden.
Kruidvat lanceert nieuwe arbeidsmarktcampagne
Gepubliceerd op 5 december 2012 om 00:00
Reacties 0