Nespresso introduceert nieuw winkelconcept

Koffiebedrijf Nespresso opent vandaag een nieuw winkelconcept in Amstelveen. Daarin zijn een winkel en een koffiebar gecombineerd. 

De nieuwe boutique van de dochteronderneming van Nestlé is dubbel zo groot als de twee bestaande Nespresso-bars in Amsterdam en Den Haag, en maakt gebruik van draadloze RFID-technologie.

Volgens landenmanager Mark Ruijgrok van Nespresso beoogt de koffieketen een lokalere aanpak. “Wij zien hier een groot deel van onze toekomst in.” Naast de drie boutiques heeft Nestle ook acht shop-in-shop boutiques in Bijenkorf-vestigingen over het hele land.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!