'Zalando heeft irritantste commercial'

Zalando is voor het tweede jaar op rij bekroond met de Loden Leeuw voor de meest irritante televisiereclame. Een meerderheid van de stemmen bij het televisie-programma Radar, dat de prijs toekent, ging naar de Zalando-reclame waarin een vrouw met een niesbui van kleding verandert.

Volgens het TROS-programma wint de commercial vanwege het geschreeuw en verkleedpartijen. De Loden Leeuw van 2011 was ook voor Duitse webwinkel. Ook die reclame, waarin een koerier Zalando-pakketjes bezorgt op een nudistencamping, viel niet in de smaak bij Nederlandse consumenten. Marketingmananger Marijn de Roij van Zalando.nl beloofde destijds nog beterschap. In Duitsland sloeg de reclame uitzonderlijk goed aan. Maar nu weten we dat Nederlanders hier anders over denken”, zei hij tegenover FashionUnited.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!