JeansOnline probeert met een pop-up stores zijn naamsbekendheid bij de Nederlandse consument te vergroten. Eerder adverteerde de ondernemer op taxi’s, abri’s, bussen en billboards, wat allemaal nauwelijks leek aan te slaan. Momenteel verkoopt JeansOnline zijn oudere voorraden en slechter lopende maten spijkerbroeken in een pand aan de Amsterdamse Kalverstraat.
“We willen alleen A1-locaties, want daar komen veel mensen”, aldus directeur en mede-eigenaar Robert Jan Visser afgelopen zaterdag in de Volkskrant. Eerder was het merk tijdelijk in Rotterdam te bezoeken. “Het gaat er niet om daar omzet te maken, al willen we natuurlijk wel wat verkopen, om de kosten eruit te halen.”
De winkel aan de Kalverstraat zal over vier tot tien weken zijn deuren weer sluiten, waarna volgens Visser nieuwe pop-up stores zullen volgen. “Wij denken dat dat leuker is dan net als anderen een gewone winkel te beginnen.”
JeansOnline opent pop-up store in Kalverstraat
Gepubliceerd op 8 januari 2013 om 00:00
Reacties 0