Consumenten kunnen tot dertig procent op hun boodschappen besparen als zij in supermarkten actief naar aanbiedingen jagen. Dat blijkt uit gegevens van vergelijkingssite supermarktaanbiedingen.com.
Volgens de vergelijkingssite is de korting op folderaanbiedingen van supermarkten opgelopen tot dertig procent van de normale prijs. Eén merk heeft gemiddeld vier producten tegelijkertijd in de aanbieding, een verdubbeling ten opzichte van een aantal jaar geleden.
Door deze stijging wordt de concurrentie voor supermarkten alleen maar groter. Vooral relatief kleine ketens als Emté moeten hard hun best doen om de moordende concurrentie voor te zijn. De supermarktketen heeft daarom drie commercials opgenomen die Emté landelijke bekendheid moeten geven. "We willen onze sterke punten laten zien. Zoals onze dagverse moorkoppen, ons vleesassortiment en de versgeperste sinaasappelsappen”, zegt commercieel directeur Johan van Heerebeek.
Dertig procent besparen op dagelijkse boodschappen
Gepubliceerd op 9 januari 2013 om 00:00
Reacties 0