Content sites beter bezocht dan zoekmachines en online winkels

De Online Publishers Association (OPA) onderzocht onlangs welke sites het meest populair zijn onder internetgebruikers. Zij melden dat het gebruik van e-commerce sites en zoekmachines de afgelopen maand is teruggelopen terwijl de bezoekersaantallen van content sites stegen. In juni surften internetters 17,5 procent van hun tijd op online winkels, terwijl dat in mei nog 18,4 procent was. Het gebruik van zoekmachines nam nog slechts 4,3 procent van de tijd van internetters in beslag, een daling van 0,4 procent ten opzichte van mei. Het bezoek aan contentsites steeg met 0,9 procent naar 36,9 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!