Meeste mannen kiezen voor een short

Meer dan 65% van de Nederlandse mannen trekt liever een short dan een slip aan. Dat blijkt uit onderzoek van Bodyfashion Promotion onder 375 mannen. Van de ondervraagde mannen heeft ongeveer 75% een partner. 82% geeft te kennen zelf ondergoed aan te schaffen. Tweederde deel van de ondervraagde mannen gaat voor uni, ofwel comfortabel en minder sexy. Het merendeel vindt een kleurtje leuk. Ongeveer 80% heeft ten minste 10 onderbroeken in de kledingkast liggen, minder dan de helft kiest lange tijd voor hetzelfde soort ondergoed. Van deze groep mannen kiest het merendeel voor basic, weinig sportief. Deze mannen hebben over het algemeen geen idee wat de lingeriemaat van de partner is. De enquete heeft drie globale profielen opgeleverd. Allereerst de tv-kijker (44%) met een partner die het ondergoed koopt. Ten tweede is daar de groep `sexy`, deze groep koopt zijn ondergoed bij de speciaalzaak, houdt van kleuren en koopt regelmatig een setje voor de partner. De sportieve man die van reizen houdt, kiest ook voor variatie. Wat materiaal betreft is hij neutraal. Lingerie is overigens niet het eerste waar hij aan denkt als hij een cadeau voor zijn partner koopt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!