Marks & Spencer lanceert interactieve displays

Marks & Spencer gaat interactieve displays met interieurinspiratie in zijn winkels plaatsen. Op de digitale touch-screens kunnen klanten van het Britse warenhuis virtuele kamers inrichten met alle producten die bij het concern te verkrijgen zijn, zo schrijft InternetRetailer. Ook kunnen favoriete items via de software direct online worden besteld.

“Op deze manier hopen we shoppers het gevoel te geven dat ze betrokken worden”, aldus Benjy Meyer, head new channels. Doordat de displays verbonden zijn met het internet kunnen consumenten tevens via een live chat functie communiceren met product experts.

Met de Interior Inspirer applicatie, die is ontwikkeld door Cisco Systems en de Nederlandse softwareontwikkelaar INDG, hoopt Marks & Spencer extra inzicht te krijgen in het aankoopgedrag van zijn klanten. “Door dit systeem te gaan gebruiken zullen we ontdekken in welke producten mensen geïnteresseerd zijn”, aldus Meyer. Het concern denkt zijn investering in een jaar tijd terug te hebben verdiend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!