Starbucks-klant kiest zelf koffieboon

In Nederlandse Starbucks-vestigingen kunnen klanten zelf kiezen welke koffiebonen ze in hun espresso willen. Dit maakte Starbucks bekend tijdens een Nederlandse perstour in de in Amsterdam gevestigde koffiebranderij van de Amerikaanse formule.

Met de komst van de Starbucks Origin Espresso kunnen klanten kiezen tussen de klassieke Espresso Roast en de Origin Espresso.“Door de introductie van de Starbucks Origin Espresso willen wij klanten de keuze bieden om hun smaakbeleving te verrijken”, zegt Michelle Gass, president van Starbucks Europa, Midden-Oosten en Afrika. Met deze introductie wordt vervolg gegeven op een initiatieven die Starbucks heeft ontwikkeld om haar ‘espresso excellence’ te onderbouwen en te verstevigen.

Starbucks heeft in Nederland nu 28 vestigingen, waarvan er drie te vinden zijn op Schiphol. De Amerikaanse koffieketen heeft wereldwijd meer dan achttienduizend koffiezaken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!