The Read Shop test nieuwe productgroepen

The Read Shop gaat nieuwe productgroepen testen, in zijn donderdag geopende flagshipstore. De franchiseformule start hiertoe met de verkoop van koffie en thee van Kaldi.

“Productgroepen die in de andere winkels nog niet gevoerd worden, gaan we hier testen. Slaat het aan dan gaan we door, werkt het niet, dan proberen we iets nieuws”, aldus franchisenemer van het filiaal Frank Evers in een persbericht. De Kaldi-producten staan in de vestiging niet alleen in het schap, klanten kunnen de koffie en thee ook proeven.

In het flink verbouwde filiaal in Hillegom, waar voorheen Plantage Boekhandel was gevestigd, blijft een prominente rol voor de assortimenten boeken en kantoorartikelen. Evers gaat de zaak samen met zijn zoon runnen en wil inzetten op lokale evenementen. "Zo willen we hier in Hillegom ‘De week van de Hillegomse schrijver’ introduceren. In de omgeving wonen veel bekende schrijvers en journalisten die we willen uitnodigen om lezingen en signeersessies te geven.”

The Read Shop laat tegenover RetailNews weten dat nog niets bekend is over eventuele andere nieuwe productgroepen. De formule heeft in totaal 118 vestigingen in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!