Retailers e-mailen het meest

Multichannel retailers hebben hun mailvolume in de eerste drie maanden van dit jaar met ruim twintig procent zien toenemen. Dat blijkt uit onderzoek van Experian, zo schrijft Emerce. In de branche worden steeds meer alerts, persoonlijke berichten, aanbiedingen en andere serviceseintjes verstuurd.

Het mondiale volume met twaalf procent is gestegen, blijkt uit de cijfers. De reisindustrie kwam iets boven dit gemiddelde uit, terwijl de sectoren media & entertainment en b2b kleine dalingen noteerden. Naar verwachting zullen social media in de toekomst een deel van de bereiksfunctie van het medium e-mail overnemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!