'Twitter maakt geomarketing mogelijk'

Retailers kunnen tegen het eind van dit jaar via Twitter aanbiedingen en advertenties sturen naar mobiele gebruikers dichtbij de winkel. Het sociale medium is namelijk aan het uitzoeken hoe de lengte- en breedtegraad van mobiele gebruikers achterhaald kan worden, meldt AdAge vrijdag.

Marketeers kunnen meer traffic in hun winkels genereren, door twitteraars in de buurt te wijzen op hun nabije aanwezigheid of door hen een kortingscode sturen. Doordat de update waarschijnlijk aan het einde van het jaar beschikbaar wordt, is het vooral interessant voor retailers die in willen springen op de feestdagen. In tegenstelling tot via Facebook kunnen retailers met Twitter nog niet specifiek op postcodes adverteren.

Eerder: 'Retailers zien brood in Geo Location Targeting'

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!