Mastercourse 'De winkel als THEATER'

Een succesvol retailconcept neerzetten? Dat betekent continu je klant prikkelen en inspelen op snel veranderende omstandigheden. Hoe je een onderscheidend concept kunt creëren voor jouw winkel of formule leer je in de mastercourse 'De winkel als THEATER'.

Tijdens zeven bijeenkomsten leer je direct van een gevarieerd gezelschap retailexperts over de verschillende aspecten van het ontwikkelen van een onderscheidend concept en het vertalen ervan naar de winkelvloer. Aan bod komen onder meer de veranderde consument en zijn koopgedrag, de klantenreis, het retailconcept en vooral ook de inzet van stimuli als retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur – stimuli die de bewuste én onbewuste zintuigen prikkelen.

Je krijgt bruikbare tips en tricks en leert van de ‘best practices’ die de experts met je delen. Natuurlijk ga je aan de slag met je eigen case. Aan het eind van de mastercourse geef je een presentatie van jouw conceptkeuzes en weet je uiteen te zetten op welke visie je concept gebaseerd is en hoe je die vertaalt naar de winkelvloer.

De mastercourse is bedoeld voor iedereen met een passie voor retail die onderscheid wil neerzetten voor zijn klanten: retailers, fabrikanten, formulemanagers, ontwerpers, visual merchandisers, stylisten en alle andere winkelbouwers.

De mastercourse start op vrijdag 6 september en vindt plaats in verschillende inspirerende locaties in Nederland zoals Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Na afloop van de mastercourse ontvang je een certificaat van deelname. Deelnamekosten bedragen 2.145 euro p.p. (excl. BTW). Je kunt je aanmelden via http://www.cfretail.nl/mastercourse of door een mail met je gegevens te sturen aan: info@cfretail.nl. Lezers van RetailTrends krijgen een korting van 150 euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!