Gepersonaliseerde voordeelbonnen McDonald’s

McDonald's Nederland heeft dinsdag een vernieuwde versie van zijn app gelanceerd. Vooral de informatievoorziening is verbeterd. De nieuwe app van de fastfoodketen laat gepersonaliseerde aanbiedingen zien, toont sneller een restaurant in de buurt en geeft gedetailleerde informatie over ingrediënten van het fastfood.

De nieuwe app maakt gebruik van zogenaamde ‘behavioral targeting’. “Dit betekent dat de gebruiker van de app voordeelbonnen krijgt op basis van persoonlijke voorkeuren, gedrag, de locatie en het weer”, vertelt Debbie de Wagenaar, directeur corporate communicatie bij McDonald’s Nederland. De eerste versie van de app is ruim een miljoen keer gedownload. McDonald’s heeft in Nederland 235 vestigingen die elke week drie miljoen klanten ontvangen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!