Het bedrijf van lingerieontwerpster Marlies Dekkers richt zich na de doorstart nadrukkelijk op het online kanaal. Verkopen zullen voornamelijk via een eigen webwinkel plaatsvinden. Het ontbreken daarvan noemde Jan Willem Nijendaal, voorzitter van de Vereniging Bodyfashion Nederland, vorige week nog als een oorzaak van het faillissement.
Daarnaast worden de samenwerkingsverbanden met wehkamp.nl en Zalando geëvalueerd, laat een woordvoerster van het concern weten op Emerce.nl. "We proberen de juiste balans te vinden tussen eigen verkoop en verkoop via derden." Zij laat verder weten tevreden te zijn met de eigen brandstore op wehkamp.nl.
MD Group sloot na het faillissement op woensdag vijf van de elf winkels. Van de zes overgebleven vestigingen staan er vier in Nederland en twee in België.
Eerder: 'Marlies Dekkers was veel te ambiteus' & Marlies Dekkers te koop op wehkamp.nl
Marlies Dekkers verlegt focus naar online
Gepubliceerd op 26 augustus 2013 om 00:00
Reacties 0