Eerste Jumbo-vestiging met Foodmarkt-elementen

De nieuwe Jumbo in Utrecht is de eerste supermarkt die elementen van het Foodmarkt-concept bezit. Zo kunnen klanten garnalen, inktvisringen en zeevruchten uit de diepvries scheppen en bezit de winkel koelingen met wijn en bier. Het filiaal, met een vloeroppervlak van 950 vierkante meter, opende woensdag zijn deuren.

De winkel richt zich vooral op de zogenoemde ‘mandjesklanten’, omdat het niet zoveel parkeergelegenheid bezit. De supermarkt kent een grote biologische afdeling en maakt gebruik van kleurcodes die speciale categorieën als glutenvrije en natriumarme producten verduidelijken. Op die manier kunnen klanten sneller zulke specifieke producten vinden.

De Jumbo heeft het merendeel van het oude personeel van de oude Kippersluis-winkel aangehouden. Dit leverde positieve reacties op bij klanten. Ook de nieuwe omgebouwde winkel viel in goede aard bij de consumenten, na alle opheffing over de voormalige Kippersluis-supermarkt.

Eerder: Doek valt voor supermarkt Kippersluis

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!