Dirk, Bas en Digros introduceren weekendfolder

Supermarktketens Dirk, Bas en Digros gaan een weekendfolder uitgeven. De extra folder krijgt volgens moederbedrijf Detailresult een volledig andere uitstraling dan de bestaande weekfolder en laat op iedere pagina één speciale aanbieding zien.

Met ‘groothandelsprijzen’ hoopt Detailresult de omzetten van het weekend op te gaan stuwen. Volgens de supermarktorganisatie is het de eerste keer dat een supermarkt een tweede folder met honderd procent nieuw actieaanbod verspreid. Wel blijft de weekfolder het belangrijkst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!