Hergo lanceert volgende week een nieuwe website en een afhaalpunt bij een van zijn slagerijen in Amsterdam. "De klant kan daar op werkdagen tot acht uur 's avonds terecht om zijn online bestelling af te halen", zegt eigenaar Ralph de Vries tegen RetailNews.
De slagerijketen is naar eigen zeggen de eerste in de branche met een pick-up point. Hergo wil daarmee inspelen op de groeiende groep tweeverdieners 'die geen tijd meer hebben om voor zes uur boodschappen te doen', aldus De Vries. De klant kan zijn online bestelling afhalen en betalen bij een medewerker van de naastgelegen broodjescounter aan de Beethovenstraat, die ook onder het beheer van Hergo valt.
Mocht er rond de kerstperiode of in barbecuetijd behoefte aan zijn, dan gaat het afhaalpunt nog langer open. "Daar zijn we flexibel in", stelt de eigenaar. De extra service past volgens hem in een tijd waarin 'verswinkels creatief moeten zijn'. "De consument moet weten waarom hij naar jou moet komen", stelt De Vries. "Het draait daarbij om onderscheidend vermogen."
Hergo beschikt over vier winkels in Amsterdam en één in Amstelveen.
Reacties 0