Private Label wordt als goed alternatief voor A-merken bezien

Meer dan tweederde van de consumenten wereldwijd (68%) vinden private labels een goed alternatief voor andere merken. Van de Amerikaanse respondenten heeft zelfs 77% deze mening. Ze vinden de private labels veel waar voor hun geld geven en een bijna even groot deel vindt dat private labels een minstens zo goede kwaliteit bieden als de grote merken. Dit blijkt uit de resultaten van een nieuw wereldwijd consumentenonderzoek van ACNielsen. Deze online studie, waarbij consumenten uit 38 marktgebieden zijn ondervraagd, laat ook zien, dat de Nederlanders het positiefst zijn over huismerken, gevolgd door de Portugezen en de Duitsers.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!