McDonald’s past koffiereceptuur aan

McDonald’s heeft naar eigen zeggen haar koffie verbeterd en deelt die tot en met 11 oktober uit aan Nederlandse klanten. De fastfoodketen heeft de receptuur van alle varianten aangepast. De koffieapparaten zijn opnieuw afgesteld en men gebruikt nu vier gram meer koffiebonen voor het maken van een kop zwarte koffie. In Nederland werkt McDonald’s voor het koffieaanbod samen met het Italiaanse merk Segafredo.

De keten zet zich steeds sterker in om nieuwe klantengroepen te trekken. Onlangs werd bijvoorbeeld het lunchassortiment uitgebreid.

De koffiecampagne  zou een start kunnen zijn voor een strijd met Starbucks en de Coffee Company. McDonald’s zou een deel van de Nederlandse koffiemarkt in handen willen krijgen. In Duitsland zijn al McCafé koffiecorners in de McDonald's vestigingen en in Amerika zet de hamburgerketen vooral koffie af via de drivethrougs.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!