Dirk vs. Lidl en een nieuwe winkelervaring

Het nieuwe winkelen volgens Microsoft en alerte marketeers van Dirk van den Broek waren afgelopen week de populairste Facebook-items.

Microsoft laat in een video zien dat zijn Kinect er niet alleen is om te gamen. Als het aan de hard- en softwareontwikkelaar ligt, worden onder meer kledingwinkels uitgerust met dit apparaat.

De prijzenstrijd in supermarktland houdt de marketingafdelingen bij de les. Dit keer vergeleek Dirk van den Broek de prijs van zijn bleek met die van Lidl.

In de rubriek 12x dit keer aandacht voor twaalf unieke bakkerijen. Van vestigingen in New York tot aan Melbourne, RetailTrends Media selecteerde een dozijn bakkers die meer dan alleen brood verkopen.

Verder de opening van de pop-up store van One Direction, kaspeladvies van modeketen Uniqlo en een marketingstunt van McDonald's uit de oude doos. Tot slot was er zondag aandacht voor een unieke vorm van winkelverlichting.

Volg ons ook op Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!