Movember en 12x mobile shops

Een briljante inhaker van Chocomel op Movember en twaalf winkels op wielen passeerden afgelopen op Facebook.

De maand november staat ook dit jaar weer in het teken van Movember. In de periode waarin mannen hun snor laten staan tonen ook merken hun maatschappelijke betrokkenheid. Chocomel doet dat op geheel eigen wijze.

In de rubriek 12x afgelopen vrijdag aandacht voor mobile shops. Van kleding tot brillen en van schoenen tot boeken: elke productgroep lijkt geschikt om vanuit een rijdende winkel te verkopen.

IKEA verraste het winkelend publiek in Parijs met een levend reclamebord. Op het billboard voerden acteurs van vlees en bloed dagelijkse handelingen in de badkamer uit, van tandenpoetsen tot het stijlen van hun haar.

Verder was er aandacht voor een Facebook-schapkaart van Lidl, opvallende marketing van Unilever in een Indiase supermarkt, een verkooprobot van L'Oreál in New York en een interview van FaceRetail met Eric Bodhuin, ceo van Decathlon Nederland.

Volg ons ook op Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!