Wehkamp.nl heeft dinsdag een nieuwe, responsive website gelanceerd. Daarnaast kondigt de Nederlandse etailer een online magazine aan. Daarmee wil het de Nederlandse consument 'inspireren en helpen bij het maken van hun persoonlijke kledingkeuze', aldus het webwinkelbedrijf in een persbericht.
De website is zowel aan de voor- als achterkant vernieuwd. Op de pagina is meer aandacht voor video's, te beginnen op de homepage. Daarnaast worden bij steeds meer modeproducten 360 graden-modelvideo's toegevoegd. Aan de achterkant zijn de technische systemen vernieuwd, die onder meer voor een snellere laadtijd moeten zorgen.
Het e-magazine informeert klanten over de laatste modetrends. Voor deze stap heeft wehkamp.nl een eigen redactieteam aangesteld, onder leiding van oprichter en eindredacteur Puck Landewe van het internationale modemagazine Prestage. Verder lanceert de etailer twee platforms waarop door stylisten samengestelde collecties te koop zijn, die een aantal maal per jaar worden samengesteld. Tot slot maakte wehkamp.nl bekend een samenwerking te starten met Oger. De RED mannenpakkencollectie van de modeketen is vanaf medio december bij het online warenhuis verkrijgbaar.
Wehkamp.nl wordt jaarlijks door 122 miljoen mensen bezocht. De dochteronderneming van RFS Holland Holding maakte afgelopen week al bekend nog dit jaar met de bouw van een geautomatiseerd distributiecentrum te beginnen, om same day delivery mogelijk te maken.
Eerder: Wehkamp gaat automatisch picken
Reacties 0