Rituals heeft een volledig vernieuwde webwinkel gelanceerd. Naast verbeteringen in de uitstraling heeft het cosmeticamerk gekozen voor een responsive design, waardoor de webshop ook gebruiksvriendelijk is voor tablets en smartphones.
De nieuwe site, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse bureau Emakina, wordt in de vijftien landen waar Rituals verkoopt uitgerold. Klanten van de webwinkel kunnen een eigen account aanmaken om bestellingen te volgen en vorige aankopen terug te kijken. Ook is het, volgens het merk, gemakkelijker om je favoriete producten te vinden en is bij elk product een achtergrondverhaal te lezen.
Rituals telt momenteel ongeveer driehonderd winkels en vijfhonderd shop-in-shops. “We openen wereldwijd dagelijks een nieuwe winkel, maar e-commerce blijft voor ons een belangrijk kanaal. Met deze verbetering bieden we onze klanten een betere winkelervaring, heel veel inspiratie en de mogelijkheid om favoriete producten overal en altijd te bestellen”, aldus oprichter en ceo Raymond Cloosterman.
Rituals lanceert nieuwe webshop
Gepubliceerd op 14 november 2013 om 00:00
Reacties 0