Flavourites mikt op B2B

Webshopportal Flavourites richt zich met onder meer het event Flavourites Live Business op de business-to-businessmarkt. “We signaleerden vorig jaar dat de behoefte aan extra kennis bij webshopeigenaren nog steeds groeit”, zegt Natascha Klootsema van de startpagina voor online winkels in EtailTrends 6. “En wij hebben inmiddels veel kennis van het consumentengedrag.”

Flavourites adviseert via een maandelijkse nieuwsbrief de webshops die deelnemen aan het platform. “Wij hebben er immers baat bij dat ze meer traffic genereren via onze site.”

Ook zijn er regelmatig meet & greet-dagen via Skype. “We geven dan advies hoe webwinkeliers hun shop het best kunnen runnen en indelen.” Daarbij is ook aandacht voor het webdesign en fotografie van de producten.

Lees meer over de ambities en strategie van Flavourites in EtailTrends 6. Klik hier voor meer informatie over een abonnement op jaarlijks elf keer RetailTrends en zes keer EtailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!