Webshopportal Flavourites richt zich met onder meer het event Flavourites Live Business op de business-to-businessmarkt. “We signaleerden vorig jaar dat de behoefte aan extra kennis bij webshopeigenaren nog steeds groeit”, zegt Natascha Klootsema van de startpagina voor online winkels in EtailTrends 6. “En wij hebben inmiddels veel kennis van het consumentengedrag.”
Flavourites adviseert via een maandelijkse nieuwsbrief de webshops die deelnemen aan het platform. “Wij hebben er immers baat bij dat ze meer traffic genereren via onze site.”
Ook zijn er regelmatig meet & greet-dagen via Skype. “We geven dan advies hoe webwinkeliers hun shop het best kunnen runnen en indelen.” Daarbij is ook aandacht voor het webdesign en fotografie van de producten.
Lees meer over de ambities en strategie van Flavourites in EtailTrends 6. Klik hier voor meer informatie over een abonnement op jaarlijks elf keer RetailTrends en zes keer EtailTrends.
Flavourites mikt op B2B
Gepubliceerd op 15 november 2013 om 00:00
Reacties 0