Tesco gaat zijn grootste supermarkten ombouwen tot lifestyle- en vrijetijdscentra om klanten met kinderen aan te trekken. De Britse retailer wil een deel van zijn winkeloppervlakte in Newport en Stockton verhuren aan zogenoemde 'specifieke retailers' en aan speelplaatsen van Funky Monkeys.
“Deze stap zal onze winkels een betere bestemming maken voor klanten”, aldus James Wiggam van Tesco. “De speelparadijzen van Funky Monkeys geven drukke families de mogelijkheid om het doen van de wekelijkse boodschappen te combineren met plezier voor de kinderen.”
In de winkel in Watford opende Tesco al een vestiging van koffiezaak Harris + Hoole, een vestiging van familierestaurantketen Giraffe en een kledingwinkel. Daarnaast heeft de retailer de handen ineen geslagen met The Original Factory Shop, een discounter die speelgoed en huishoudelijke producten verkoopt.
Tesco-supers worden vrijetijdscentra
Gepubliceerd op 19 november 2013 om 00:00
Reacties 0