Slagers eisen verbod AH-reclame

De reclamespotjes van Albert Heijn voor de nieuwe vleesafdelingen zijn misleidend en moeten daarom uit de lucht. Dat stelt slagersbrancheorganisatie KNS, meldt het Algemeen Dagblad.

Albert Heijn spreekt in zijn commercial van ambachtelijk vlees, en daar kan volgens KNS geen sprake van zijn. “Slagers maken een ambachtelijk product en dat is niet te vergelijken met industrieel geproduceerd vlees. Slagers maken het precies zoals de klant het wenst”, stelt een zegsvrouw van de brancheorganisatie.

Albert Heijn laat in een reactie enkel weten dat de term ‘ambachtelijk’ over de receptuur gaat .

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!