Specsavers Opticiens organiseert verkiezing Scheidsrechter van het Jaar

Aan het eind van het voetbalseizoen 2005/2006 wordt duidelijk wie met deze eer gaat strijken om Scheidsrechter van het Jaar te worden. Specsavers - sponsor van de scheidsrechters in het betaalde voetbal – en de Telegraaf organiseren deze wedstrijd. Voor Nederland is het de eerste keer dat een dergelijke verkiezing wordt gehouden. De winnende scheidsrechter krijgt de speciaal hiervoor in het leven geroepen “Specsavers Gouden Kaart”. De prijsuitreiking vindt augustus 2006 plaats tijdens het “Voetballer van het Jaar Gala.” Volgens Reidar Bakker, woordvoerder van Specsavers Opticiens, was er jaren geleden al eens een initiatief voor een scheidsrechter van het jaar-verkiezing maar kwam deze nooit echt van de grond. “Vanuit onze huidige positie als officiële oogzorgleverancier van de Nederlandse scheidsrechters leek het ons een goed idee om dit initiatief nieuw leven in te blazen. Scheidsrechters liggen nog al eens onder vuur. Het wordt tijd dat ze ook een keer worden geprezen om hun inzet en vooral om hun scherpe blik. Wij dragen in ieder geval graag ons steentje bij aan de “scherpte” van de scheidsrechters!” Rapporteurs van de Telegraaf bezoeken wekelijks alle wedstrijden in het betaalde voetbal. Zij zullen de scheidsrechters beoordelen op basis van vastgestelde criteria. Deze beoordelingen zullen vervolgens gedurende het voetbalseizoen iedere week worden weergegeven op een speciale voetbalpagina in de Telegraaf.
RetailNews.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!