Twaalf van 's werelds mooiste kerstetalages en de nieuwe flagshipstore van G-Star in Londen trokken afgelopen week veel bekijks op Facebook.
In de wekelijkse rubriek 12x was afgelopen vrijdag aandacht voor de jaarlijks terugkerende kerstetalages. Onder meer de producties van de Bijenkorf, Selfridges, Bloomingdale's en Barneys New York sierden de rubriek.
G-Star opende afgelopen week een nieuwe winkel in de Londense Oxford Street. De flagshipstore is voorzien van een nieuw retailconcept, waarbij de denimmuur plaats heeft gemaakt voor een presentatie waarbij de consument zelf 'de materialen, afwerkingen en 3D-techniek kan ervaren'.
Lokale retailers zijn jarenlang gespankt door webwinkeliers, aldus IBM in een video. 'En het afgelopen jaar was het spanken pijnlijker dan ooit.' Maar die rolverdeling verandert, voorziet het technologieconcern.
Verder aandacht voor een Moët & Chandon-automaat bij Selfridges, een ijssupermarkt van Profi, een 'té vooruitstrevende' creatie van Urban Outfitters en de periode dat een gemiddelde werknemer moet werken voordat hij aan het uurloon van de ceo komt.
Reacties 0