The Body Shop sluit PoS-overeenkomst met Fujitsu
Gepubliceerd op 25 augustus 2005 om 00:00
The Body Shop International Plc, retailer in hoogwaardige, natuurlijke producten voor huid- en lichaamsverzorging, heeft IT-services-specialist Fujitsu aangesteld als wereldwijd Point-of-Sale (PoS)-partner. Fujitsu gaat alle ruim 2.000 filialen van The Body Shop, verspreid over de hele wereld, TeamPoS 2000-systemen en infrastructure-management-services leveren. Ook de 300 filialen die de retailketen de komende jaren nog gaat openen, worden van dit PoS-platform voorzien. Fujitsu installeert de systemen regio voor regio, beginnend met de Verenigde Staten, gevolgd door Engeland, de rest van Europa en Azië/Pacific. Jon Granville, Directeur IT van The Body Shop International: "Toen wij op zoek gingen naar een nieuwe IT-partner wilden we één leverancier die ons niet alleen wereldwijd de gewenste PoS-hardware kon leveren, maar deze ook kon ondersteunen - dit in combinatie met een win-win-visie op het partnership. Hoewel Fujitsu met zijn TeamPoS 2000-platform ruimschoots voorzag in onze hardwarebehoefte, gaven het brede services-portfolio en de wereldwijde dekking uiteindelijk de doorslag." Bill Waterson, Manager Retail bij Fujitsu in Engeland: "The Body Shop is een van de meest gerespecteerde retailspelers ter wereld. Wij ondersteunen de organisatie graag bij het realiseren van haar doelstellingen door een gestandaardiseerd PoS-hardwareplatform te leveren, aangevuld met infrastructure-management-services. Op die manier kan The Body Shop zijn operationele kosten verlagen en zijn klanttevredenheid verhogen."
Reacties 0