Wal-Mart adverteert in Voque

De Amerikaanse retailer Wal-Mart Stores Inc. is begonnen met adverteren in Vogue magazine. Hiermee werkt de grootste retailer ter wereld aan zijn imago. Daarnaast hoopt het Amerikaanse bedrijf meer kapitaalkrachtige klanten (’upscale shoppers’ ) te werven. Wal-Mart is bezig met het imago als prijsvechter op te poetsen tot een meer exclusieve winkel. De transformatie is ingezet nadat rivaal Target Corp. heeft laten zien succesvol te kunnen zijn met het verkopen van exclusieve producten. Target adverteerde daarvoor onder andere in het weekblad de ‘New Yorker’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!