Sephora zet augmented reality in

Klanten van Sephora kunnen met behulp van augmented retality zowel in winkels als op mobiele devices cosmeticaproducten van de beautyretailer testen.

Het gezicht van de shopper wordt via een camera geprojecteerd op een touchscreen. Vervolgens kunnen ze bijvoorbeeld een kleur oogschaduw selecteren, die door interface gelijk op hun oogleden wordt aangebracht.

De grootste uitdaging bij augmented reality is dat consumenten een waardevolle belevenis ervaren, zegt een woordvoerder van marketingbureau Blippar. De technologie leent zich volgens haar vooral voor marketing voor consumenten die openstaan voor technologische ontwikkelingen en vaak een kortere spanningsboog hebben. “Zij reageren niet zo goed op print- of videoadvertenties.”

Bekijk op ons Pinterestkanaal een video van de augmented reality van Sephora.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!