McDonald's test eigen bestel- en betaalapp

McDonald's test momenteel een eigen bestel- en betaalapp in een klein aantal Amerikaanse vestigingen. De McD Ordering app laat gebruikers items van de menukaart scannen met hun smartphone, rekent deze direct af middels de verbinding met de bankrekening van de gebruiker een toont vervolgens een ordernummer. Dit ordernummer kan aan de kassa van het restaurant getoond worden waarna de gebruiker zijn bestelling in ontvangst neemt. Hierdoor hoeven zij niet in de rij te staan.

De app is beschikbaar voor Android- en iOs toestellen en wordt momenteel door ongeveer tien gebruikers per dag gebruikt in de 22 restaurants die de app ondersteunen. Wanneer McDonald's de app nationaal uitrolt is nog onbekend. “We verwachten dat onze klanten veel gebruik gaan maken van de app, daarom willen we alle mogelijke kinderziektes tijdens deze testperiode ondervangen”, aldus een woordvoerder van de keten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!