DKNY lanceert ramadancollectie

Fashionlabel DKNY heeft voor haar klanten in het Midden-Oosten een speciale ramadan-kledingcollectie ontworpen. Dat schrijft Fashionista. Hiermee hoopt DKNY in te spelen op de jaarlijkse vastenmaand van moslims, die onlangs begon. 

DKNY heeft voor dezelfde regio al een webwinkel gelanceerd en telt meerdere boetieks in het Midden-Oosten. De speciale collectie, die bestaat uit conservatieve broeken, blouses, rokken en jurken met feestelijke kleuren en prints, wordt daar nu aan toegevoegd. Het is voor het eerst dat de retailer een campagne opzet die voor zo’n specifieke doelgroep bedoeld is.

Veel retailers missen omzet doordat zij niet weten hoe zij islamitische consumenten kunnen bedienen, stelde oprichter Abdelaziz Aouragh van luxemerk El Asira eerder. Met het doorvoeren van kleine aanpassingen in de marketing of productverpakking, gericht op zowel de niet-islamitische als moslimconsument, zouden winkeliers volgens hem gemakkelijk commercieel succes kunnen boeken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!