Scholten nieuwe marketing directeur Smiths Food Group

Smiths Food Group heeft Harmen Scholten aangesteld als nieuwe marketing director Northern Europe (Benelux en Scandinavië). Scholten neemt deze functie over van Ted Linehan, die in de VS is benoemd tot vice president marketing NCB bij moederconcern PepsiCo. Harmen Scholten (37) was daarvoor senior marketing manager bij Smiths Food Group, producent van Lay's chips en andere snacks. Eerder was hij werkzaam in marketingfuncties bij toonaangevende food-concerns als Friesland Foods en Heineken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!