Reisbureau als informatiebalie

Steeds meer reisbureaus merken dat potentiële vakantiegangers op zoek zijn naar informatie en vervolgens de reis zelf op internet boeken. Van de vakantiegangers die op internet boeken, gebruikt volgens onderzoek van Ernst & Young vijf procent de informatie van een reisbureau. Sommige reisbureaus hebben problemen met de instelling van de informatieverzamelaars. De informatie uit de algemene database Toeristiek Totaal is kostbaar, net als de tijd die in een klant wordt gestopt. Daarom rekenen sommige reisbureaus een bijdrage in de kosten voor de verstrekte informatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!