Hunkemöller heeft donderdag in Düsseldorf zijn eerste flagshipstore bij onze oosterburen geopend. Dat heeft de Nederlandse lingerieketen bekendgemaakt.
De zogenoemde Hunkemöller mansion beslaat 250 vierkante meter en is ingedeeld in verschillende thematische ruimten. Daarnaast heeft de lingerieketen verschillende technologische innovaties in de flagshipstore verwerkt. Zo is een gekleurd LED-verlichtingsysteem in de etalage verwerkt en wordt op een videoscreen een marketingcampagne getoond.
De winkel zelf is voorzien van digital signage met daaraan gekoppelde geuren. Daarnaast staat in de winkel een touch table, waarop klanten meer informatie over de producten kunnen vinden. Klanten kunnen de verlichting in de paskamer aanpassen, zodat ze daar een ‘persoonlijke ervaring’ hebben, aldus Hunkemöller.
De lingerieketen beschikt momenteel over ruim zeshonderd vestigingen. De komende jaren aast de retailer op 1500 vestigingen wereldwijd. Daarnaast wil Hunkemöller marktleider worden in alle landen waar het actief is. In Nederland en België is het naar eigen zeggen al de grootste lingeriespeler. In Duitsland wil Hunkemöller binnen twee jaar doorgroeien naar de top drie.
Hunkemöller opent eerste Duitse flagshipstore
Gepubliceerd op 15 september 2014 om 14:00
Reacties 0