Energielogo in strijd tegen overgewicht

De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) introduceert een eenduidig logo om consumenten bewust te maken van het belang van een afgewogen energiebalans. Als mede initiatiefnemer van het Convenant Overgewicht zet de FNLI zich in om de consument in staat te stellen om een goed geïnformeerde keuze te maken die bijdraagt aan het herstel van de energiebalans. Een eenduidig logo is volgens de FNLI de meest effectieve methode voor de consument om in één oogopslag bewuste keuzes te maken over energiewaarde in relatie tot een verantwoord gewicht en bewegen. De Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie (FNLI), opgericht in augustus 2004, is hét platform van de levensmiddelenindustrie. De FNLI is zowel spreekbuis als aanspreekpunt voor handelspartners, brancheorganisaties en bedrijven, NGO’s, overheid, politiek en de media in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!