Eyetracking bij Pizza Hut

Eyetracking bij Pizza Hut

Onbewust je eigen pizza samenstellen, het kan nu bij Pizza Hut. De pizzaketen brengt het eyetrackingsysteem naar al zijn vernieuwde vestigingen in Groot-Brittannië.

Voor het zogenoemde Subconsious Menu krijgen klanten een tablet voorgeschoteld waar twintig ingrediënten op te zien zijn. Door alleen naar die ingrediënten te kijken kan het systeem binnen 2,5 seconden raden in welke de klant het meest zin heeft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!