Ikea start met nieuwe reclamecampagne

Onder de titel ‘vergis je niet in de prijs!’ start Ikea een nieuwe reeks tv commercials. De humoristische tv campagne laat zien dat Ikea producten door veel mensen vaak duurder worden geschat, dan dat ze daadwerkelijk zijn. De commercial is aan een nieuwe pay off gekoppeld: Ikea, Onwaarschijnlijk lage prijzen. Voor Ikea is de lage prijs geen toeval, het bedrijf bepaalt voor aanvang van productie de prijs van een product. Daarna volgen de verdere stappen in het ontwerp-, productie- en distributieproces. Deze werkwijze moet resulteren in een product dat functioneel, eigentijds en laag geprijsd is. In totaal zijn er vier verschillende commercials. De deurwaarder, de zwerver, de moeder en de directeur. De eerste twee commercials zijn vanaf maandag 19 september te zien op alle commerciële zenders. De andere twee volgen later in het jaar. De commercial loopt door tot en met augustus 2006.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!