Numico schudt schap op

Numico, producent van onder meer Olvarit en Bambix, gaat zich inspannen om de stagnatie van de markt van babyvoeding te doorbreken. Numico en Nutricia gaan aan de hand van drie stappen de Nederlandse markt bewerken. Zo zal de verpakking worden aangepast van melkpoeder Nutrilion. De nieuwe verpakking is innovatief en gebruiksvriendelijk. De tweede stap is een volledige herziening van het assortiment babyvoeding in potjes. Aan de hand van een zogenoemde variatieplanner kunnen moeders zorgen voor genoeg afwisseling in de voeding van hun kroost. De derde stap is een prijsverhoging.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!