Unilever schrapt eenvijfde tv-uitgaven

Levensmiddelenconcern Unilever heeft de afgelopen drie jaar eenvijfde van het televisiereclamebudget geschrapt. De komende jaren zal het budget nog verder worden verlaagd. Volgens Alan Rutherford, vice-president global media bij Unilever, moeten adverteerders tegenwoordig tien procent meer uitgeven om op tv dezelfde impact te hebben als vijf jaar geleden. Deze bedragen zijn volgens Ruherford niet op te brengen. Hij voorspelt dan ook dat zenders die daar geen oplossing voor bedenken, niet zullen overleven.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!