De masterclass Strategisch Retailmanagement biedt deelnemers een frisse en vernieuwende blik op hun businessmodel. Verschillende retailexperts en retailmanagers gaan in op actuele ontwikkelingen en plaatsen deze in strategisch perspectief. Hiermee kunt u een positiebepaling maken en richting geven aan uw retailstrategie voor de komende jaren.
Vragen die tijdens deze masterclass centraal staan:
- Past uw business model nog bij het huidige retailspeelveld?
- Attractie: Hoe zorgt u ervoor dat de consument weer voor uw winkel kiest?
- Op welke manier kunt u constructief samenwerken met leveranciers/ fabrikanten?
- Welke ambiance draagt bij aan de totstandkoming van transacties?
- Is klantgerichtheid bij uw personeel te stimuleren en op welke wijze?
De sprekers tijdens de masterclass zijn: Henk Gianotten, Dave Janssen, Jan Kessels, Michel van Tongeren en Wouter van de Woerd. Hun visie wordt gecomplementeerd door praktijkbijdragen van ABN AMRO, BCC Elektro-Speciaalzaken en DA Drogisterijen.
De masterclass vindt plaats op donderdag 10 november in het Hilton Amsterdam. Alle informatie vindt u op: Focusconferences.nl.
Masterclass Strategisch Retailmanagement
Gepubliceerd op 23 september 2005 om 00:00
Reacties 0