Topshop laat passant live shoppen via Twitter

Fashionretailer Topshop en Twitter hebben tijdens de London Fashion Week samengewerkt om billboards shoppable te maken. Topshop maakte trends die tijdens de modeweek op de catwalk zichtbaar waren daarmee direct beschikbaar voor zijn volgers. 

Gedurende de London Fashion Week van 20 tot en met 24 februari gebruikte de retailer Twitter om de getoonde trends realtime te analyseren. Deze trends werden vervolgens direct zichtbaar gemaakt op digitale billboards verspreid over heel Groot-Brittannië. Gebruikers van Twitter die @Topshop tweetten met daarin een hashtag gebaseerd op een trend, ontvingen een reply met een overzicht van producten die bij de genoemde trend passen.

Daarnaast zette Topshop het social videosharingnetwerk Vine in om video’s van modellen in de nieuwe collectie van de retailer te tonen nog voordat zij de catwalk opgingen. Vine is onderdeel van Twitter, waardoor de video’s ook op dat netwerk zichtbaar waren. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!