Homo’s kiezen voor merken die respect tonen

De Homo staat bekend als een kritische consument die houdt van klasse. Uit recent onderzoek van Onderzoeksbureau Pink Velvet wil de homo met respect benaderd worden en kunnen zien dat een adverteerder hem serieus neemt. De meerderheid van de doelgroep houdt van luxe, kwaliteit en stijl en het gemiddelde jaarinkomen van een homo is € 45.000. Vanwege het hoge te besteden inkomen vormen homo’s al jaren een interessante doelgroep. Dat geld is meestal vrij te besteden, kinderen zijn er meestal niet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!