Deze winkelruit analyseert de klant

De start-up WindowSketch projecteert interactieve advertenties op winkelruiten. Dat past helemaal bij deze tijd waarin de prijsbewuste consument graag op koopjesjacht gaat, zegt oprichter Floris Sanders tegen Dutch Cowboys. “De man die eind van de dag de kortingstickers op producten plakt, wordt door de gangpaden gevolgd door prijsbewuste kopers. Bijna iedereen doet ook boodschappen bij de prijsvechters. Het hoort bij onze tijd."

De winkelruiten worden voor deze advertentiemethode voorzien van een speciale zonwerende folie. Terwijl de klant de advertentie bekijkt, analyseert de software intussen het winkelend publiek en stemt de getoonde content af op externe factoren. Zo worden het geslacht en leeftijd gemeten van de klant die voor de advertentie staat. En dat ziet het eruit:

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!