Apple Watch krijgt personal shoppingservice

De online personal shoppingassistent Fetch komt met een app voor het digitale horloge van Apple. De Apple Watch-app komt voort uit een samenwerking tussen Fetch en Artificial Intelligence specialist MindMeld.

Fetch is een online assistent die zijn gebruikers ondersteunt bij het kopen van producten, het afnemen van diensten, het maken van reserveringen en zelfs het betalen van een parkeerkaartje. Hiervoor betalen abonnees van de dienst maandelijks tien dollar. Door sms-berichten, foto's of gesproken berichten te verzenden via de app wordt aan hun wens voldaan door een medewerker van Fetch.

De technologie van MindMeld helpt Fetch in het beter analyseren van de wens van de gebruiker. De technologie herkent onder meer wat er gevraagd wordt en deelt de vraag op in herkenningspunten. Dit zorgt ervoor dat de gebruiker beter en sneller wordt geholpen dan dat nu het geval is. “Onze AI-technologie zorgt ervoor dat de reden achter de vraag beter begrepen wordt", aldus ceo Tim Tuttle van MindMeld. “Hierdoor komt de vraag eerder terecht bij de medewerker die het meeste van het onderwerp af weet."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!