Tuinbranche verkoopt goed

Nederlanders hebben meer geld uitgegeven aan tuinartikelen. In de tuinbranche is het eerste halfjaar van 2005 afgesloten met een groei van drie procent. In de Nederlandse detailhandel werd gemiddeld 2,8 procent minder winst geboekt. Ondanks de winst vindt er binnen de tuinbranche een verschuiving plaats waarbij de tuincentra terrein verliezen. Bouwmarkten, dierenspeciaalzaken en de ambulante handel profiteren duidelijk van de groei. De groei is vooral toe te schrijven aan decoratie-artikelen (toename van veertien procent), dier en gereedschap, tuinmeubelen en barbecues.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!