De Store of the Future in het Haagse New Babylon krijgt een digitale winkelruit van Glass Shop Wall. Retailers kunnen hierop buiten openingstijden productinformatie tonen of passanten overdag via beacons persoonlijke aanbiedingen doen.
Glass Shop Wall werkt middels een nieuw type beamer die projecteert vanaf de onderkant. Deze projectie wordt getoond op speciaal hiervoor geschikt glas. De technologie kan worden gebruikt voor het weergeven van advertenties, stadsinformatie en amber alerts. Winkeliers en verhuurders die gebruik maken van de interactieve winkelruit krijgen een mobiele applicatie waarmee zij de getoonde content aanpassen. Ze kunnen er daarnaast voor kiezen om de winkelruit tijdens openingstijden transparant houden. "De komende maanden gaan we Glass Shop Wall verder doorontwikkelen om multi-touch interactie en persoonsherkenning mogelijk te maken", aldus initiatiefnemer Wesley Weerdenburg.
De Store of the Future opent 23 juni zijn deuren in New Babylon. Deze winkel is een initiatief van marktonderzoeker Q&A Research & Consultancy en is bedoeld om consumenten en organisaties via nieuwe technologieën te informeren over winkelen in de toekomst.
Store of the Future krijgt interactieve winkelruit
Gepubliceerd op 1 juni 2015 om 22:00
Reacties 0